gautemap Skrevet April 27, 2014 Rapporter Share Skrevet April 27, 2014 Min venstre skjerm foran ble ødelagt, og jeg finner ingen steder som selger selve skjermen. Noen som har tips? Audi 80 1992 cabriolet, B4. Mørk grønn. Ø.k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 28, 2014 Rapporter Share Skrevet April 28, 2014 Søk etter brukte på nettet (hoggere), da om du har som håp å finne en med rett farge. Skal du ha ny skjerm så skaffer Møller dette, koster dog å lakkere. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 28, 2014 Rapporter Share Skrevet April 28, 2014 VENG har karosserideler til de fleste biler. http://www.veng.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiGZN Skrevet April 28, 2014 Rapporter Share Skrevet April 28, 2014 Hei,har en grønn forskjerm til 92 cab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gautemap Skrevet April 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2014 Har du bilde? Helst med godt lys så jeg kan se fargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiGZN Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Sente deg en p.m med lakkoden.Grønn perlemoreffekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg