Amatør mekker Skrevet April 28, 2014 Rapporter Share Skrevet April 28, 2014 Hei, noen som kan forklare meg hvordan jeg skal bytte bærekule bak?? Har en "klakke" lyd bak, på høyre side... Og mistenker at det er denne som må byttes... Håper noen kan hjelpe meg her :-) Mvh. Cato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Først og fremst må du si hva for en rav4 det er snakk om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Behøver nødvendigvis ikke være bærekula. Kan og for eksempel være lenkearm. Du bør få det sjekket eller sjekke selv hva som lager lyden før du begynner å skifte deler. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør mekker Skrevet April 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 2005, D-4D 2,0.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør mekker Skrevet April 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Hatt den hos Toyota et par ganger, men får svar at de ikke hører noe... Men både jeg og de som har sitti på meg med bemerker lyden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg