twistedtruth Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Heisann. Er en ung kar som fikk lappen for under 3 uker siden. Pappa har kjøpt en Audi A5, men vil at jeg skal kjøre en Opel Astra 2001 til jeg blir en "flink sjåfør" fordi han er veldig redd for den.Uheldigvis klarte en idiot (venn av meg) å lukke baggasjedøren ganske hardt. Dermed vil ikke baggasjedøren lukke seg lenger..Har ikke kunne klart å sove på 2 netter på grunn av dette. Det er som sagt en Opel Astra 2001 stasjonsvogn.Har prøvd det meste, skrutrekker metoden og alt..Har noen noen andre tips? Kunne trengt det utrolig mye... #Panikk Rimeligst som mulig, kanskje gratis..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 stakkars deg da.. Trøste.. får du ikke kjøre pappas bil? Skru av dørtrekket og se om alle armen inn og ut av låsen sitter på. Høres ut som en av de har hoppet av Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twistedtruth Skrevet April 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 stakkars deg da.. Trøste.. får du ikke kjøre pappas bil? Skru av dørtrekket og se om alle armen inn og ut av låsen sitter på. Høres ut som en av de har hoppet av Har prøvd det, rare skruer... Det dumme er at jeg ikke vet ossen den egentlig skal se ut.... Helt håpløst.. Tror man må trekke av mange deler for å få den ut også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg