Mitsen Skrevet April 30, 2014 Rapporter Share Skrevet April 30, 2014 Hei! Jeg lurer på 1 ting, jeg har nå en Mercedes benz c180 1994 modell w202 serien. Motoren som nå står i er en 1.8 motor med manuell kasse. Jeg vurderer om bytte motor til en m111 2.3 kompressor motor i denne. Men jeg lurer da på om jeg kan bruke samme kasse som på 180 motoren ? eller må jeg kjøpe ny kasse også? Evt. noen erfaringer med hva mer jeg må bytte for og få dette godkjent i vognkortet? Og om noen vet hvor jeg kan få kjøpt en m111 2.3 kompressormotor brukt til ikke så alt for mange lapper? + Har noen andre tips til hva jeg kan gjøre med min w202 for og ''style'' den litt opp ? Den er så og si Original nå bortsett fra senkesett. Står også på originale mercedes stålfelger som også skal byttes ut! Håper noen har noen gode svar på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2014 Tror nok du kan bruke samme girkasse siden begge er M111.For å få dette godkjent i vognkortet tror jeg det letteste er å bytte bil, evt. TÜV eller DEKRA. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg