drein Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 lurte på om noen vet om et sted jeg kan få lakkert om bilen, til ikke altformange kronene..Og hva jeg kan regne med å måtte ut med. Har tenkt å pusse ned bilen selv... Helst Oslo\Akershus eller Grenlandsområdet. Takk til dem som kan hjelpe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 du får hva du betaler for! spar opp de ekstra kronene å få en skikkelig lakkering... billig = dårlig i 90% av tilfellene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 skal selvfølgelig ha tilbake en bil hvor jobben er godt utført, men tenkte at noen har inne kanskje hadde brukt en lakkerer tidligere. Som de var godt fornøyd med og kan anbefale videre.. Det er snakk om min første bil, den er nå 12år og kommer til å tilhøre meg så lenge den kan rulle lovlig på veien. (har hatt den i 3år) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg