snoop Skrevet Mai 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2014 har byttet clutch å div på bilen. men etter byttet så tar clutchen nesten helt i gulvet. og det er ganske mye slakke på pedalen. kan trykke den ganske langt inn før noe begynner å skje. er dette normalt og jeg so bare har hatt elendig clutch tidligere eller??????? bilen er en 2007 zafira 1,9cdti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2014 Prøv å luft den skikkelig. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoop Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2014 er ikke jeg som gjorde jobben, men da skal jeg tilbake å klage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2014 Hørtes ut som den trenger ganske mye mer lufting ja. Den som prøvekjørte den etter jobben burde ha kjent det, men det er jo lov å gjøre feil ;) Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoop Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Jepp, tror de ble litt stressa på slutten. de sa de skulle bruke 8 timer. men brukte 2 arbeidsdager. Glad jeg fikk fastpris på jobben når jeg bestilte. byttet girkassen samtidig. den var i ferd med å si takk og farvel på grunn av en oljelekkasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg