AL220cdi Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Hei!Jeg er 19 år og har kjøpt en 2001 mod Mercedes C 220cdi som jeg skal forsikre. og jeg vil helst ha full kasko på den. Har sjekket så vidt med noen forsikrings kalkulatorer, men prisene er jo latterlig høye. Mellom 30-40.000kr Noen som vet om et forsikringselskap som har gode ungdomsavtaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Gjensidige skal ha 17 tusen for full kasko da jeg regnet ut nå. 20% bonus, 12k i året. Full kasko Men hvorfor må du ha full kasko? Som ungdom er prisen veldig høy. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Sjekk Komplett / Troll Forsikring https://www.komplettforsikring.no/ Fikk bra tilbud på delkasko som verken If (selv om jeg har flere forsikringer hos dem), Storebrand eller Gjensidige kunne matche. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Du får tilbake ungdomstillegget hos Gjensidige dersom du kjører skadefritt til du er 23. Om du tegner forsikring når du er 18 får du kr 6000 tilbake når du er 23 Tok en rask beregning på meg selv i Gjensidige for en 2001 modell 220 CDI med full kasko, 12000 km i året, minste egenandel, leiebil osv. Kom på 4719 i året. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AL220cdi Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Gjensidige skal ha 17 tusen for full kasko da jeg regnet ut nå. 20% bonus, 12k i året. Full kasko Men hvorfor må du ha full kasko? Som ungdom er prisen veldig høy. 17 tusen i året ja! Er jo nesten halvparten likevel det da. Grunnen til at jeg vil ha kasko er at bilen var såpass dyr. Skal se litt på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AL220cdi Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Sjekk Komplett / Troll Forsikring https://www.komplettforsikring.no/ Fikk bra tilbud på delkasko som verken If (selv om jeg har flere forsikringer hos dem), Storebrand eller Gjensidige kunne matche. Skal ta kontakt med de til uken! Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AL220cdi Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Du får tilbake ungdomstillegget hos Gjensidige dersom du kjører skadefritt til du er 23. Om du tegner forsikring når du er 18 får du kr 6000 tilbake når du er 23 Tok en rask beregning på meg selv i Gjensidige for en 2001 modell 220 CDI med full kasko, 12000 km i året, minste egenandel, leiebil osv. Kom på 4719 i året. Kan ta en telefon dit nå til uken å høre hva de kan tilby! Har et par andre kjøretøy forsikret også, mulig jeg kan få noe rabatt for flere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 17 tusen i året ja! Er jo nesten halvparten likevel det da. Grunnen til at jeg vil ha kasko er at bilen var såpass dyr. Skal se litt på det! Hvor mye kostet bilen? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AL220cdi Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Hvor mye kostet bilen? 70.000kr kostet den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Eika har bilige forsikringer. Eg har bil til litt over 100 tusen og ikke full kasko. Hvis du har bilen i 3 år, og betaler 15 000 i året i gjennomsnitt på di 3 åra er du oppi 45 tusen kr. Sjangsen for att du krasjer der det er din feil og totalvraker er jo liten, ja den er der, men tenk hvor mye du kan reparer på bilen for 45 tusen kroner!? Du kan havne i autovernet og måtte heilakkere bilen å alikavell ikke komme opp i den summen så du bruker på full kasko. Mest sansynligt går alt fint og du har spart deg 30 -35 tusen isteden for å kaste dem bort på forsikring. Men det er jo helt og holdent opp til vær og en det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Må si meg enig med Sverre E Olsen. Om du ikke må ha full kasko pga sikkerhet i bilen på et billån så holder det massevis med del kasko. Du sparer mange tusen kr, som igjen kan brukes på evt reparasjoner om du skal være uheldig å få en ripe i lakken Men som sagt over, er opp til vær enkelt det. Er din bil, og din lommebok :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg