TKarlsen Skrevet Mai 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2014 Noen her som har testet denne avtagbare solfilmen til svenske EVOfilm? Har lyst på sota ruter, men vil ikke betale store summer. Så denne virker litt for god til å være sann http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47031508&searchclickthrough=true Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Mai 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2014 Gi beskjed hvis du kjøper og det er lika lett så det står der:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2014 Kommer til å bestille et sett om ingen kommer med noen negative kommentarer innen neste uke :) Ser jo lett ut, men alt er jo lett for folk som kan det Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2014 Da har jeg fått filmen min, og prøvd den på bilen Meget overasket over hvor lett det er. Filmen er lett å jobbe med, lett å legge på. Lett å få ut vannet. Filmen jeg fikk var for liten til ruta. (Se bilder under) Men det kan være engangs tilfelle. Skal kontakte EVOFilm å høre hva de vil gjøre Men totalscore 7+ /10. (trekker ned pga str på filmen) Kan ikke sammenlignes mot biltema eller andre billige filmer. Så til 7-800kr (5ruter) er det et bra resultat. Men skal du få det perfekt så er det ingenting som slår bedrifter/firmaer som legger på solfilm. Da blir det perfekt. Men jeg vil anbefale solfilmen til de som vil prøve selv. Lett og gøy. Blir det ikke bra så "riv" av filmen og legg den på nytt. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2014 Noen timer senere: Filmen begynner å løsne. Så ja, den er avtagbar. Lett å fjerne, men jeg vet ikke hvor god den er da man skal bruke den for andre gang med tanke på at den ikke sitter nå. Ser også på bakruta at den får luft lommer ved varmetrådene. Så den 7+ solfilmen fikk ista er nede i svak 5. Ser bra ut på avstand. Vet man ikke om feilene så kanskje man ikke ser det. Vet man om feilene så blir man sykt irritert Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg