a4b5 Skrevet Mai 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2014 Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få en Audi A4 med Motorkode AFN til å gå bedre utenom chipping, er chippet fra før av?. Tenkte kansje ta turbo fra en nyere 1.9 motor med 135 hester.Denne sitter i en Audi A6, er turboen i denne større en den som er i a4'n min ? forslag om hva jeg kan gjøre for å få den til å gå bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2014 Nye diesel dyser, men da må nok bilen chippes på nytt for å få ut det maksimale. Noen mener FMIC hjelper, andre sier det ikke hjelper. Større eksos. Fjerne EGR og rense innsuget. Ny turbo som du også skriver om vil nok hjelpe Har du sportsfilter så kan du jo sette tilbake det originale filterhuset med nytt filter. Da vil du nok få bilen til å gå bedre ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4b5 Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2014 FMIC ?. Googlet det og er det intercooler du mener ?, har tenkt til å sette på en større intercooler foran fordi det det ser mye tøffere ut også. Men har søkt litt og funnet ut at turbo fra en AVX motor skal passe rett på AFN motor. det og bytte til PD520 dyser så skal jeg klare å få rundt 180 hester. Er det noe mer man kan gjøre ?. Men er egentlig fornøyd med 180 hester. Bare nysjerrig på hvor mye man kan få ut av en slik motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 FMIC = Front Mount InterCooler ja. Men hvor mye penger skal du bruke på dette? Har du noe budsjett? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4b5 Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 Nei, bare lurer. Håper på å få tak i turbo fra en AVX motor på høggeriet. Dyser har jeg ikke peiling på hvor mye koster. Også vet jeg om en som chipper biler som kan gjøre det for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg