Gå til innhold

Største bakfanger jeg har sett :)

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

fatter ikke at du gidder å komme på et 240 forum å skrive sååå utrolig mye dritt...alle liker ikke de samme bilene...enkelt å greit...smaken er som rassen....

og når du sier "2-solw-40" bør du kanskje se på teksen under avtaren din :

"All Show, No Go!"

I rest my fucking case!knock

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

næmen faen da.. Holder dere på fortsatt?.. dere sutrer jo faen meg værre enn VAG gutta......

Kan se at denne diskusjonen virkelig tar innpå manndommen deres....

GeeeeEEEz!!:mad:

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke den bilen var no fin. Men alle dere som syter burde tenke på timer som er lagt bak denne bilen. Uansett er det en gjennomført rånekjærre...

Og uansett rust!!! Volvo har vel bedre rekord en Opel.

di har hvertfal en bil som har vært i produksjon i en LAAAAAANNNNNGGGGG årrekke.

Bra jobb. av han med værdens største fanger.

ps. Jeg kunne aldri tenkt meg en bil som rett og slett heter "jeg ruller"

over 20 biler på samvittigheten.

E36 M3 cab atm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bryr seg vel fint lite om hva bilmerket betyr oversatt til norsk...

f.eks

Hva om mazda er japansk og betyr "kone transport" :D

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 240inkagul

Du ford fuckt gutt,dra dj ut av forumet før ej oppsøke dj personlig,vet km du e.........................

du fitte.. vil du ha mere info?

Robert D. Luketic

mob: 971 69 113

Oslo!

værsågod...

ps, å lære seg å skrive NÅRSK kunne vel ikke skade heller!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Estrewes

Eneste mulighet til å få dritungen til å holde kjeften sin er jo å ignorere han. Værre er det faktisk ikke gutter.

Estrewes er den smarte av oss!!

:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

Volvo 240 er verdens styggeste bil!!

word word word

ellers er jeg helt ening med det rdl sier om den...

bra robert.. jeg er tilhenger av folk som sier meninga si.. slik skal det være.. Bare synd folka på volvo forumet ikke fatter det..Virker som om de er like firkantet som bila sine..;)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

word word word

ellers er jeg helt ening med det rdl sier om den...

bra robert.. jeg er tilhenger av folk som sier meninga si.. slik skal det være.. Bare synd folka på volvo forumet ikke fatter det..Virker som om de er like firkantet som bila sine..;)

Det er faktisk en forskjell på å si meninga si og å slenge dritt/gå til verbale angrep på enkeltpersoner.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Det er faktisk en forskjell på å si meninga si og å slenge dritt/gå til verbale angrep på enkeltpersoner.

Rdl blir jo ofte angrepet med en gang han og.. så da er det greit.. bare å ignorere det en ikke liker.. slikt må det nesten være på et forum...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Det er helt riktig!!!!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

Rdl blir jo ofte angrepet med en gang han og.. så da er det greit.. bare å ignorere det en ikke liker.. slikt må det nesten være på et forum...

Jeg pleier som regel å ignorere tullprat fra folk som ikke klarer å holde seg seriøse.

Og for det meste så er jeg faktisk enig med mye av det rdl sier, men mange ganger er måtene det blir sagt på usaklige (barnslige) og det fører da til at de som "representerer" motparten tyr til samme midler som rdl (dritslenging osv) Og da har man den samma reggla som alltid...

Så til alle dere,

KAN IKKE ALLE BARE SKJØNNE AT FOLK HAR FORSKJELLIG SMAK???? OG HAR MAN IKKE NOE VETTU Å KOMME MED SÅ HOLD KJEFT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

du fitte.. vil du ha mere info?

Robert D. Luketic

mob: 971 69 113

Oslo!

værsågod...

ps, å lære seg å skrive NÅRSK kunne vel ikke skade heller!

Du er tydeligvis jævlig tøff i trynet!!

Hva hvis 4-5 stk sto å banka på døra di....tror ikke du hadde vært så forbanna tøff da assa.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Du er tydeligvis jævlig tøff i trynet!!

Hva hvis 4-5 stk sto å banka på døra di....tror ikke du hadde vært så forbanna tøff da assa.....

Ro deg ned nå.. Hva er vitsen med å komme med trusler bare fordi han ikke er like begeistret over volvo som det vi er? Bare å akseptere at han har en annen smak, at han er litt bråkjekk, er en annen sak, men heller ingen nyhet.

Bare la det være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider