Gå til innhold

Max dekk på supra MK3

Ranger emnet

Shyggen

Anbefalte innlegg

Skulle egentli hente meg felger osv.. men, de jeg hadde lyst på kom på 12200 med gummi.. så det blir dessverre utsatt til neste år..

fikk tilbud om 255 på 16" som står på bilen for 1500,- per par..

så det blir 225 foran og 255 bak i år..

snufs.. ville ha ordentlige felger menmen..

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg kan bli litt bredt til 8 toms felg, jeg hadde tidligere 8*17 med 245/45 på transporteren tidligere og da ble dekkene litt mye 'bollete', men det kan jo selvsagt være at det ser mer riktig ut med tanke på at du har mindre høyde på dekkene enn det jeg hadde.

På Supraen har jeg lurt på å kjøpe 245/40 dekk når de gamle dekkene skal skiftes ut for å ikke få det enorme 'tyskerstuket' jeg har på dekkene mine idag.

I forhold til bilen skal det ikke være noe problem vil jeg tro, men det avhenger selvsagt av innpresset på felgen.

Pass på at du ikke tar borti noe på innsiden av dekkene, ser fort for meg at det vil være dette som vil bli problemet.

Senking med større hjul skal også gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte bare å hive dette på bak i sommer.. mangler bak dekk av en eller annen grunn :D hehe

Ellers så får jeg 2stk sånne dekk til 1500kr brukt da.. med mye mønster igjenn.. så derfor.. hvorfor ikke.. må bare dobbelt sjekke at bakfelgene er 8" bred..

Skulle egentli hente meg nye felger å dekk men, fikk noen uforventa regninger som føkka opp det.. så da blir det orginal felger et år til.. argh..

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spare opp litt penger kjøpe no skikkelig til neste år da vettø ;) Skal få lagt ut et bilde av hvordan det blir med 255-35 på 8" brede når de kommer jeg... Sendte mail til Sharifs akkurat.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller spart til neste sommer og kjøpt noe fett da, i steden for å kjøpe noe halvveis nå.. 205 blir vel litt for lite. Har jo 225 på vinterdekka jo ;)

Ellers har jeg noen 16" dekk du kan få billig hvis du vil ha noe å spinne med, hehe...

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider