Glen Skrevet Mai 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2014 hei. jeg har en A4 1.8 automat(b5) som har noe start problem. Den må kinnes en del for å få start å det har hendt at den dauer når den har startet, den går fint å kjøre men kan riste litt, så nå er den parkert. for noen dager siden fikk begynte motorlyset å blinke. Har skiftet bensinfilter å sett over drivstoff pumpa. jeg leste om at det kunne være de som holder tennpluggene(coils). noen som har noe erfaring med dette? takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Hadde det ikke vært best å starte med en rask diagnose på bilen? Kanskje den kan fortelle deg noe. Så slipper du å bytte deler som virker i håp om at det blir bra Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glen Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 jo, det hadde jo vært greit. men dette er en eldre modell så den har ikke noe feilkoder etc. det er kun motor lyset som blinker, men det har gått av nå. men hører jo at den ikke går helt rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Alle B5er har mulighet for diagnose. Ville koblet vagcom til den og lest ut :) Ville sjekket alle vakum slanger osv, samt prøv å koble i fra LMM mens bilen er igang. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Jeg har hatt to Audi A4 B5, og faren min har en nå. Så jeg vet at bilen har diagnose muligheter. Sjekk mellom setene på midtkonsollen. Helt bakerst ved askebegeret. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glen Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 ja, fant den nå. skal sjekke opp! takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Problemer med bilen? Trenger du diagnose? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Alle Audi etter ~1988 har tilkopling for diagnoseavlesing. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg