Hawkon Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Heh, starter enda en tråd om CA blokka her ;) Bare lurte på om noen vet om innsug og eksos portene er like på CA18(ET) og CA20(S/E)? Lurer *ENDA* en gang på å bare flytte innsprøytning, turbo og ledninger over istedenfor å flytte på hele greia... pluss at jeg da hadde hatt en CA20ET ;) Bilmekanikeren.net, hvor er det blitt av deg? Har du tegninger? :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 neida, men problemet er ledningsnettet... ser ut til at motorstyring og det ligger på passasjerside gjennom brannvegg på turbo bilen, mens div funksjoner som radiator, frontlykter osv ligger på førerside... ikke sikkert jeg trenger å flytte over hele sulamitten hvis dette stemmer; at nissan har lagd et 'felles' nett for begge type biler og dermed er det ikke så veldig vanskelig å få flytta over... *pugge ledningsnett manual* Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot4sale Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Er ikke noe problem det, det der fikser du selv garantert!! Jeg tar slike jobber og har en del tid til overs !! :) hehe Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 tja, kommer du til oppdal så skal du få hjelpe meg ;) kost & losji, men har ikke så mye penger til overs, heh... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 toppene på ca18et og ca20e er hvertfall identiske. eneste som kan være forskjell på dem er plasseringa av fordeleren hvis bilen den kommer fra er rwd... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 skjønner, det jeg trodde også. hva vet du om ledningsnettet? har forhørt meg litt rundt her og der hva som egentlig er forskjellen på en forgasserbluebird og en turbo m/inj. bluebird.. som sagt i forrige post, så mener jeg at motorstyring og tilhørende elektronikk ligger på passasjersiden og inn gjennom brannvegg på samme side til ECU under passasjersetet, mens lykter, radiator og div ligger på førersiden og kommer inn til sikringsboksen under rattet. noen som kan verifisere dette? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.