Lademoen Skrevet Mai 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Så det er ikke så mye info å finne på nett når det gjelder den gode gamle KR-motoren. Har komt over noen sider og forum med litt overfladisk info om effekt, moment og turtall, med det er stortsett det hele. Noen som vet hvor jeg kan gå for å finne ut mer? La oss si jeg vil finne ut av alt :P Er det kanskje noen motortyper som er veldig lik KR, med unntak av noen smådetaljer? Er gira på å bygge om MK1 cab 92-mod når tiden tillater det (siden den står uten motor for øyeblikket), men som sagt lite info å oppdrive. Leverer masteren nå til sommer, så regner med jeg får en del tid til overs når det er gjort! Bil bil bil :) Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Eg skal ned i helga å hente ein 16vC KR :) er vell rundt 240-250hk (?) Er generelt lite info om motoren, fer prøve deg innpå Vacn.no ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2014 Hva vil du vite da? og skrive "alt" er jo relativt bortkasta KR er relativt lik som PL og 9A Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg