chrissia7x Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Er 17 år og driver å funderer på hvilken bil jeg skal ha som førstegangsbil. Har funnet en Hyundai Galloper 1998, gått 240000, godkjent til 2016 og med null rust så vidt jeg kan se, til 30000. Stefaren min kjenner også han som selger den og vet at han ikke raver med ting, og at han har gjort alt etter boka hvis han har skrudd noe på den. Noen som har erfaringer med disse bilene, eller andre råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Husk å sjekk pris på forsikringa før du forelsker deg i en bil :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrissia7x Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 (endret) Husk å sjekk pris på forsikringa før du forelsker deg i en bil Det har jeg selvfølgelig gjort. Forsikring til 5600 per år hos eika. Endret Mai 20, 2014 av chrissia7x Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zappezopp Skrevet Juni 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2014 Du må følge opp og passe på og ikke kjøre bilen varm. Stor svakhet er toppen og toppakningen har tendens til å ryke. Servopumpa er også ett svakt punkt, girkasse og clutch. Karrosseriet er ikke av beste kvalitet heller, men så lenge ramma er bra så er det samme pokker! :) Har hatt en galloper en gang og der var det ikke annet en små rep og skruing/ kostnader jevnt. Og det er en bil som ikke er lett å få solgt! Personlig så spyr jeg når jeg ser en galloper. Er en veldig bra bil hvis du liker å skru og er talmodig ;) Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrissia7x Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Du må følge opp og passe på og ikke kjøre bilen varm. Stor svakhet er toppen og toppakningen har tendens til å ryke. Servopumpa er også ett svakt punkt, girkasse og clutch. Karrosseriet er ikke av beste kvalitet heller, men så lenge ramma er bra så er det samme pokker! :) Har hatt en galloper en gang og der var det ikke annet en små rep og skruing/ kostnader jevnt. Og det er en bil som ikke er lett å få solgt! Personlig så spyr jeg når jeg ser en galloper. Er en veldig bra bil hvis du liker å skru og er talmodig ;) Du må følge opp og passe på og ikke kjøre bilen varm. Stor svakhet er toppen og toppakningen har tendens til å ryke. Servopumpa er også ett svakt punkt, girkasse og clutch. Karrosseriet er ikke av beste kvalitet heller, men så lenge ramma er bra så er det samme pokker! :) Har hatt en galloper en gang og der var det ikke annet en små rep og skruing/ kostnader jevnt. Og det er en bil som ikke er lett å få solgt! Personlig så spyr jeg når jeg ser en galloper. Er en veldig bra bil hvis du liker å skru og er talmodig ;) Har bestemt meg for å ikke kjøpe en galloper :) zappezopp reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw67 Skrevet Juni 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2014 Kjøpte meg BMW som førstegangsbil. Forsikringen kom på hele 14.000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg