Peavey Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Er det noen som vet om colombus på Skoda Superb 2012 har video in inngang for tilkobling av eksternt ryggekamera? Evt hvor jeg kan finne dette ut? -A- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Du kan vel koble til kamera, så lenge spilleren ikke har orginalmontert tv-tuner. Må også åpne ryggekamerainngangen i VCDS( elektroniske systemet til bilen) Skal faktisk få dette gjort på min Superb i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peavey Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Du kan vel koble til kamera, så lenge spilleren ikke har orginalmontert tv-tuner. Må også åpne ryggekamerainngangen i VCDS( elektroniske systemet til bilen) Skal faktisk få dette gjort på min Superb i morgen... Hvilket kamera skal du bruke? Orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Orginalt fra Møller blir for dyrt, så det blir vel et som de har inne der det blir montert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peavey Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Orginalt fra Møller blir for dyrt, så det blir vel et som de har inne der det blir montert... Pris på dette? Hvem monterer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Bilradiospesialisten Trondheim. Kamera ca. 1500-2000,- Spesialkabel til Columbusskjermen ca.1600-1700,- Montering ca. 4 timer Totalt ca. 7000-7500,- Så må de vel koble til VCDS og programmere inngangen til kameraet på spilleren, slik at det kommer på automatisk når den settes i revers. Ganske dyrt, men jeg liker å ha ryggekamera, så da ble det slik... Vurdert å kjøpe inn diverse selv, men greit med garantier og vil ikke tukle med det elektriske anlegget. Can-bus osv, er ikke helt min sterkeste side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Mai 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 Da var det gjort. De brukte kortere tid enn først antatt, så det ble 1000,- mindre å betale. Ble totalt 6255,- og jeg er kjempefornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg