Gå til innhold

en liten "modernisering"

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

Tjenare grabbar!

I dag lurer jeg på et par ting til gitt:

1. Jeg vil ha nytt eksosanlegg.. Har ikke råd til supersprint hele veien, men tenkte på supersprint grenrør og et billigere anlegg derfra. Er det mye sveising som må til? Hvordan er det med rustfritt sammen med vanlig?

2. Jeg vil senke bilen 40 mm.. Er det stress å bytte fjærene selv? (har ikke så mye penger at jeg kan la andre gjøre det)

3. Hvor får jeg tak i baklykter med hvit og rødt glass (altså uten det gule..)?

4. Er det noen som har noen 90 fangere til salgs?

5. Hvor kvass kam kan man bruke i en gasser 1,8 men 90 hk uten at det blir ujevn gange på motoren?

Har dere svar så blir jeg veldig glad!

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfrider

Tjenare grabbar!

1. Jeg vil ha nytt eksosanlegg.. Har ikke råd til supersprint hele veien, men tenkte på supersprint grenrør og et billigere anlegg derfra. Er det mye sveising som må til? Hvordan er det med rustfritt sammen med vanlig?

2. Jeg vil senke bilen 40 mm.. Er det stress å bytte fjærene selv? (har ikke så mye penger at jeg kan la andre gjøre det)

3. Hvor får jeg tak i baklykter med hvit og rødt glass (altså uten det gule..)?

4. Er det noen som har noen 90 fangere til salgs?

5. Hvor kvass kam kan man bruke i en gasser 1,8 men 90 hk uten at det blir ujevn gange på motoren?

Hva med

.FKRL02.jpgFKRL26.jpgFKRL5045.jpg

Men finn på noe nytt og med særpreg for å få en kul kjerre

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjenare grabbar!

noen som har noen 90 fangere til salgs?

det kommer ann på hvor flink du er til å justere

men vil vel egentlig ikke anbefale over 254 på en med gasser. Kanskje 268 til nød

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

254 grader? Er det vet du hva det er orginalt? Hva er det på en 8 ventilers GTi?

8v GTI kammen er noe vassere enn 90 hk kammen, men ikke verdt jobben å bytte til den. Vet ikke hva som er orginalt på vanlig Golfer, men G60 har rundt 220 graders assymetrisk kam

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm det var ikke bra..

Har du peil på eksos? Hva tror du om det jeg skrev i starten?

Hadde ikke brukt så mye penger på eksos til en 1,8 Golf med forgasser. Skal du ha kam og grenrør, så kan du like godt selge bilen å kjøpe GTI for pengene

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville si det jeg har sagt i andre poster da det kommer til supersprint anlegg (ihvertfall bakre). Koster deg ca 500 eller maks 1000 mer for en supersprint bakre potte. Så hvorfor ikke legge til bittelitt ekstra, så har du det du ville ha. Da er du fornøyd av å ha brukt 2000 på en potte du ville ha, enn å sitte med en potte til 1500 som du helst ikke ville ha.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by panelovn

betalte 1400 for komplett simons effekktanlegg! disse finner du på http://www.ray.se helt greie anlegg... jeg har ingenting å utsette på dem! (min pris er med en intern rabatt)

Mye lyd i dette anelegget? Eller er det rolig med grom lyd? ;)

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf 1 GTI: 1870,-

golf 2 GTI, 16v: 3000,-

golf 2 2085,- dobbel enderør 2625,-

oppsøk din nermeste bilextra forhandler eller lingnende og spør etter nærmere pris..

hvis du kjenner noen som jobber innenfor bilbrasjen som kan kjøpe til deg så har de ofte en rabatt på slike forhandlere

Nissan primera GT 98`

Lenke til kommentar
Del på andre sider