Orkdalingen Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Har gått til innkjøp av Ta Technix evogwvw15 til pick-up'en, men var jo ikke med noen monteringsanvisning på settet, så lurer på om noen har montert settet før meg som kan forklare hvordan det skal se ut bak? Bilder eller en monteringsanvisning har vært knall:-) Takk på forhånd:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Hjalp det? :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Alt hjelper:-) er med noen andre braketter også, som jeg lurer på hvor skal være.. rett stål med tilsammen 8 hull.. noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Som det står i TUV papirene så er det en 6 trinns justerbar bladfjær holder. Så den bør vel sitte på en av sidene på bladfjæra Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Som f.eks de bakerste festene på bladfjæra Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Var tanken som slo meg at de skulle være bak på bladfjæra ja, men ble litt usikker. Får prøve meg fram, så blir det nok ei ordning på det:-) Takk for hjelpa, TKarlsen:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2014 Nå har jeg et annet lite spørsmål... avstiverfjæra (ca 1 meter lang) skal den ligge under eller over bladet som er skrudd fast i begge endene? Har montert avstiverfjæra på undersida nå, men litt i tvil om det er rett... Med det samme; hjulene står litt "fram" i hjulbuen bak nå, er det rett eller skal jeg flytte akslingen lengre bak, slik at det blir mer midt i hjulbuen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg