Gå til innhold

gran turismo 3 drifting

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

vitsen med å lage filmer av dataspill og slikt er at når du drifter bredere og bredere så tilslutt går det alltid galt en 8 av 10 ganger, gjør du dette på normal vei og det går mentalt galt med bilen din vil jo punk 1 bilen bli skada muligens og det blir sikkert dyrt.. og det er mye slappere og billigere og bare sitte å spille inne :D

men når det er sagt så er det faktisk vanskelig å drifte i gran turismo 3, derfor lager en video fordi en får til noe fett som er vanskelig!

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig ikke så fryktelig vanskelig å drifte i GT3..trenger en deeeel trening først...kanskje derfor det er lett nå?? må skryte litt av meg selv, og si jeg har blitt flink til det :D

Hadde jeg hatt videokamera skulle jeg faen meg filma!

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

ok, så fortell meg kunsten som er så hard da? slippe gassen svingen gi gass igjen å styre ut svingen?

...og klare å holde kontrollen over bilen gjennom svingen.

Hårfin balanse mellom gass og sving på hjula.

Det er vanskeligere enn du tror! ;)

Når det kommer til råkjøring i GTA3 så kan jeg skryte på meg litt også... Hehe :D

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har kanskje litt forskjellig syn på hva ekte DRIFTING er, og siden jeg bare har sett det lille klippet der kan jeg ikke si noe om du kan drifte i GT3 eller ikke.

Men det som var på klippet kaller ikke jeg drifting.

Hvis jeg skulle drifta den svingen skulle jeg lagt bilen bredt mye tidligere. Før svingen, ikke inn i svingen.

Se på japanserne, de er de eneste som kan drifte (på ekte), i norge finns det bare breisladd. Og det er absolutt ikke det samme. Hele 'cluet' er å ha farten, og/eller det dårlige grepet til å skli seg gjennom svingen.

Drifting (Dorifto) er faktsik en sport i Japan. Og det er derfra jeg definerer hva ekte drifting er.

Men... Ser ut som en kul film! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbotrille

SKAMFETT

Til de av dere som sier at det der er lett,enten har dere ikke peiling,eller så har dere spilt alt for mye PS og vært alt for lite ute/sosial.....

Enig, jeg har hatt GT3 i 7 måneder nå og spillt en del :D Men har ikke blitt noe god på å drifte... Jeg kan ligge bredt som bare faen... men driftinga har jeg ikke kontroll på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider