Pudding Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Hoy hoy her er et liten trailer/teaser til en gran turismo 3 drifte video som jeg og noen kompiser lager... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 hvor blir attached filer av henne da? ;) jaja her er en url da: http://hax0rboksen.homeip.net/sideway-trailer.mpg Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Nice! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 jeg merket meg at folk driver å lager "filmer" av video spill som f.eks gran turismo 3.. men jeg skjønner ikke helt hvorfor.. hva er vitsen? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Det er jo konge. Drifte påvver ass :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 vitsen med å lage filmer av dataspill og slikt er at når du drifter bredere og bredere så tilslutt går det alltid galt en 8 av 10 ganger, gjør du dette på normal vei og det går mentalt galt med bilen din vil jo punk 1 bilen bli skada muligens og det blir sikkert dyrt.. og det er mye slappere og billigere og bare sitte å spille inne :D men når det er sagt så er det faktisk vanskelig å drifte i gran turismo 3, derfor lager en video fordi en får til noe fett som er vanskelig! Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 ok, kan noen skaffe meg en ps2 og spillet? ikke send meg url til en teit butikk.. jeg vil ha gratis Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 å drifte på GT3 er skamfett! en kamerat har nettop investert i ratt.. så vi spiller hos han.. har en full rigga S14 som står "Til disp" ver gang jeg stikker innom :D Har sagt til dama jeg ønsker meg PS2 til jul... :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 det er egentlig ikke så fryktelig vanskelig å drifte i GT3..trenger en deeeel trening først...kanskje derfor det er lett nå?? må skryte litt av meg selv, og si jeg har blitt flink til det :D Hadde jeg hatt videokamera skulle jeg faen meg filma! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 ok, så fortell meg kunsten som er så hard da? slippe gassen svingen gi gass igjen å styre ut svingen? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by bing ok, så fortell meg kunsten som er så hard da? slippe gassen svingen gi gass igjen å styre ut svingen? ...og klare å holde kontrollen over bilen gjennom svingen. Hårfin balanse mellom gass og sving på hjula. Det er vanskeligere enn du tror! ;) Når det kommer til råkjøring i GTA3 så kan jeg skryte på meg litt også... Hehe :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Man har kanskje litt forskjellig syn på hva ekte DRIFTING er, og siden jeg bare har sett det lille klippet der kan jeg ikke si noe om du kan drifte i GT3 eller ikke. Men det som var på klippet kaller ikke jeg drifting. Hvis jeg skulle drifta den svingen skulle jeg lagt bilen bredt mye tidligere. Før svingen, ikke inn i svingen. Se på japanserne, de er de eneste som kan drifte (på ekte), i norge finns det bare breisladd. Og det er absolutt ikke det samme. Hele 'cluet' er å ha farten, og/eller det dårlige grepet til å skli seg gjennom svingen. Drifting (Dorifto) er faktsik en sport i Japan. Og det er derfra jeg definerer hva ekte drifting er. Men... Ser ut som en kul film! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 SKAMFETT Til de av dere som sier at det der er lett,enten har dere ikke peiling,eller så har dere spilt alt for mye PS og vært alt for lite ute/sosial..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by turbotrille SKAMFETT Til de av dere som sier at det der er lett,enten har dere ikke peiling,eller så har dere spilt alt for mye PS og vært alt for lite ute/sosial..... Enig, jeg har hatt GT3 i 7 måneder nå og spillt en del :D Men har ikke blitt noe god på å drifte... Jeg kan ligge bredt som bare faen... men driftinga har jeg ikke kontroll på enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Det er når du klarer å drifte med firehjulstrekk det begynner å bli moro. Med bakhjulstrekk klarer jo alle. Jeg pleier å bruke en Evo VI TME og med litt modifikasjoner og riktige instillinger fungerer det veldig bra! Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg