haagen1 Skrevet Mai 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Hei ... Har en basskasse med to subber i. Men kassa er alt for stor, til å passe i bagasjerommet mitt. Tenker da å kutte kassa i to. Og kun bruke den ene subben. Er vel nok bass det. Må jeg jeg ha med de "luftehullene" i mitten av kassa. Eller kan jeg bare kutte ved siden av element? Noen som vet hvor stor disse subbene er i tommer? Eller hva slags merke de er, er de noe bra? Bilde: http://oi60.tinypic.com/2uzurcw.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Umulig å si bare ved å se på bildet, så fram med tommestokken. Men hvis den kassa er riktig laget, så må den deles nøyaktig på midten, og den ene røret må brukes... Men det blir mye bedre å lage ny kasse som passer bilen og ser bedre ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Umulig å si bare ved å se på bildet, så fram med tommestokken. Men hvis den kassa er riktig laget, så må den deles nøyaktig på midten, og den ene røret må brukes... Men det blir mye bedre å lage ny kasse som passer bilen og ser bedre ut ;)Kassa har en slags "vegg" i midten, der de rørene er. Så kan kutte den ved endene av rørene. Er ikke så nøye om at kassa bli pen, bare jeg får stappa den nedi. Passer bra i høyden. Er vel ca. 5 cm for lang :-) Har ikke verktøy til å lage ny kasse. Heller aldri bygget noe. Men går jo kjøpe en ferdig kasse. Men billigere å bare kutte den jeg har i to :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2014 Hva med å ta 3cm på hver side da?? Får du hele kassa inn da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2014 Hva med å ta 3cm på hver side da?? Får du hele kassa inn da? Da passer den. Men kjekt med litt bagasje plass baki, å tenker med to subber, blir litt overkill kanskje. Hehe :-) Hadde jeg hatt stasjonsvogn, hadde saken vært litt annerledes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohTus Skrevet Juli 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2014 ser ut som cerwin vega element på 12-15" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg