efs Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hei, hei Fikk nettop lappen, og far har nettop skaffet seg en RX-8. Det må være den morsomste bilen jeg noen gang har kjørt, og jeg har virkelig lyst til å prøve den i skikkelig høye hastigheter, på _lovlig_ vis. Jeg har hørt om Eikås Motorsenter i Bergen. Er det mulig å reservere en time eller noe, og bare få slippe seg løs i et par minutter? Takk skal dere ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Gratulerer. FET bil. Mener det går å leie rudskogen, eller få ta seg en tur der.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 er vel litt langt for han å reise fra bergen til rudskogen? må da finnes noe i bergen? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by RaT er vel litt langt for han å reise fra bergen til rudskogen? må da finnes noe i bergen? Det blir vel uansett kjøring på vått føre da ;) Du sier i subject at det er din RX-8, men så ser jeg at det er faren din sin, sånt må du være forsiktig med å si, forumkverrulantene er glade i å hakke på sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by efs Hei, hei Fikk nettop lappen, og far har nettop skaffet seg en RX-8. Det må være den morsomste bilen jeg noen gang har kjørt, og jeg har virkelig lyst til å prøve den i skikkelig høye hastigheter, på _lovlig_ vis. Jeg har hørt om Eikås Motorsenter i Bergen. Er det mulig å reservere en time eller noe, og bare få slippe seg løs i et par minutter? Takk skal dere ha! Sleng ut noen bilder av doninga da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efs Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hei, hei Takk for svar. Det er fars bil, men så er han like ivrig som meg etter å få leke seg litt med den :) Jeg fikk høre av en kamerat at det visstnok var en flystripe på lufthaven som var ledig på søndager. Vet dere noe om det? Uansett, jeg tenkte det var like greit å høre med dere her før jeg tok kontakt med noen motorsportbaner eller liknende. Jeg fikk nettop lappen (er 18), og har ikke så aldeles mye peiling på bil og racing. Så, er det noe man må være påpasselig med hvis man skal opp i høye hastigheter? Krever slike baner at man gjennomgår opplæring eller noe? Uansett, her er bilde av bilen :) Det er den utgaven med minst hestekrefter (er det 200?) Takk for hjelp, Ha det bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Banetreff flest krever ikke mer enn en teknisk sjekk på bilen og at du har lappen, så du får lure med deg faren din på noen treff. Meld dere på Sommertreffet feks. http://www.sommertreff.no Det holder på Arctic Circle Raceway. Bedre sted å teste bilen finner du ikke i detta landet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg