vegard19 Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Hei. Så nå idag etter jeg parkerte bilen i garasjen at det var kommet inn vann bak. Vann som har lagt seg oppå bagasjeromstrekket. Prøvde å kjenne rundt ved taktrekk samt bakluke rundt lister osv i farta. Men la ikke merke til noe vått rundt di stedene der. Godt mulig jeg ikke fikk sjekket dette godt nok siden jeg gjorde dette i farta. Bilen har da stått ute i regnet idag. Og det har regnet en del.. Så det jeg lurer på om det er noen inne her på forumet så har vært borti det samme på denne type bil? Kom gjerne med tips. Det er egentlig veldig kjedelig at sånne ting skal skje ved at bilen står ute i regnvær. Håper på svar Mvh. Vegard Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Har ikke vært borte i dette, men første tanke er ved radio antenna. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Ja var det jeg også tenkte. Men var ikke tegn til noe vann ved rundt bagasjelyset der. Er jo der antennen sitter skrudd. Men skal prøve å se litt mere på det.. Takk for svar :) Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet Mai 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 Kjør inn i en vaskehall og sett deg i baksetet og se mens noen spyler, eller lån en røykmaskin og sett inni bilen og se hvor det siver ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Har sjekket litt mer og ser nå at det lekker igjennom antenna der. Må jeg skifte ut hele antenna da sikkert? Mangler antenne pisken der. Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Er en pakning mellom antennen og taket, hadde plukket av en på en hugger, da kan du øve deg litt i forhold til å senke trekket. Så tar du det av på din egen bil og sjekker om det er noe rustskader rundt hullet som må utbedres før du setter i den andre. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Takk for svar. Neida trenger ikke ned med taktrekket for og demontere antenna. Sitter skrudd innen for kupélyset den. Så da spørs det om jeg får prøve å skifte ut den :-) Akram reagerte på dette 1 Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg