Gå til innhold

Få på turbotrykksmåler

Ranger emnet

Imsdal96

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har peiling på hvordan man monterer/kobler på turbotrykksmåler på en Audi A4 B5 1.8t?

Bilen min fremdeles dass, noen som tror det er N75 ventilen? Isåfall, så har jeg tenkt å bytte den. Kanskje til noen andre ventiler, eller skal jeg kjøre orginal?

Skal spraye wastegaten med crc 56, lurt? 

Vil tro at bilen går i nødmodus. Kan være også LMM? Bruker KN filter, så kanskje den har tatt knekken på LMM'en,hammer_2.gif 

Takk for innspill :) 

Førstebilen: Audi A4 1999 1.8 B5
Andrebilen: Audi A4 1998 1.8ts B5 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min fremdeles dass, noen som tror det er N75 ventilen? Isåfall, så har jeg tenkt å bytte den. Kanskje til noen andre ventiler, eller skal jeg kjøre orginal?

Skal spraye wastegaten med crc 56, lurt? 

Vil tro at bilen går i nødmodus. Kan være også LMM? Bruker KN filter, så kanskje den har tatt knekken på LMM'en,hammer_2.gif 

Takk for innspill smile.gif

Så det var ikke vakuum slangene? 

Og wastegaten sitter? Med tanke på at du vil spraye den opp?

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var ikke vakuum slangene? 

Og wastegaten sitter? Med tanke på at du vil spraye den opp?

Skal bytte slangen som går fra manifolden til turoben idag. (sjekk bildet) Og byttes LMM.. 

Hører turbo lyden, (TSSS TSSS) Men tror wastegaten ikke vil lukke/åpne seg ordentlig. Kanskje det kunne hjulpet med litt smøring :P 

Btw, er det vanskelig å bytte n75 ventilen? 

post-149177-0-31660300-1401096098_thumb.jpg

Førstebilen: Audi A4 1999 1.8 B5
Andrebilen: Audi A4 1998 1.8ts B5 

Lenke til kommentar
Del på andre sider