Imsdal96 Skrevet Mai 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 Lurte på om noen har peiling på hvordan man monterer/kobler på turbotrykksmåler på en Audi A4 B5 1.8t?Bilen min fremdeles dass, noen som tror det er N75 ventilen? Isåfall, så har jeg tenkt å bytte den. Kanskje til noen andre ventiler, eller skal jeg kjøre orginal? Skal spraye wastegaten med crc 56, lurt? Vil tro at bilen går i nødmodus. Kan være også LMM? Bruker KN filter, så kanskje den har tatt knekken på LMM'en, Takk for innspill :) Siter Førstebilen: Audi A4 1999 1.8 B5Andrebilen: Audi A4 1998 1.8ts B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 Bilen min fremdeles dass, noen som tror det er N75 ventilen? Isåfall, så har jeg tenkt å bytte den. Kanskje til noen andre ventiler, eller skal jeg kjøre orginal? Skal spraye wastegaten med crc 56, lurt? Vil tro at bilen går i nødmodus. Kan være også LMM? Bruker KN filter, så kanskje den har tatt knekken på LMM'en, Takk for innspill Så det var ikke vakuum slangene? Og wastegaten sitter? Med tanke på at du vil spraye den opp? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imsdal96 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 Så det var ikke vakuum slangene? Og wastegaten sitter? Med tanke på at du vil spraye den opp? Skal bytte slangen som går fra manifolden til turoben idag. (sjekk bildet) Og byttes LMM.. Hører turbo lyden, (TSSS TSSS) Men tror wastegaten ikke vil lukke/åpne seg ordentlig. Kanskje det kunne hjulpet med litt smøring :P Btw, er det vanskelig å bytte n75 ventilen? Siter Førstebilen: Audi A4 1999 1.8 B5Andrebilen: Audi A4 1998 1.8ts B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.