misvan Skrevet Mai 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2014 Hei! Har nylig kjøpt en Passat 3BG stv. På den fulgte det med en gammel CD-spiller. Var innom bilradiospesialisten her om dagen og kjøpte meg en ny spiller med DAB: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=12383&katid=1204 (høytalere blir kjøpt når feriepengene kommer inn) :-) Det jeg lurer på er om hele dashbordet på demonteres for å dra kablene til DAB-antenna, som jo skal festes på frontruta på passasjersida? Har óg en mic til handsfreen som jeg tenkte jeg skulle montere, så samme spørsmålet gjelder for denne :-) Fyren i kassa sa det var enkelt å montere selv, men ikke vet jeg Har søkt litt på nettet, men finner ingen DIY på dette Noen som har gjort dette tidligere som har noen tips/erfaringer å dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2014 Trenger vel bare å demontere hanskerommet, og dekselet under ved rattet/over pedalene. Da får du kablene igjennom til mic og dab antenna Du må også av med A stolpe dekslene for å legge opp antenne og mic Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
misvan Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2014 Da var det montert! Takk for hjelpen :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg