Korsbakke Skrevet Mai 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2014 Hei! Var i dag ute å kjøpte en ny-gammel peugeot til madammen. Stilte noen spørsmål til selger som virket som en hyggelig kar, og han konstaterte at olje og filter var skiftet, samme med alle andre filtre. Sjekket service hefte, og der stod det stemplet at olje+filter var skiftet samme dag. Bestemte meg for å ta en titt, og det som møtte meg var helst svart og tykk olje (vet meeeeget godt hvordan ny olje både ser og føles), og skittent kupee filter, samt luftfilter til maskinen. Tenkte å ta turen opp i morgen og kreve det som tilhører meg, men lurte på om noen vet noe jeg kan bruke mot dem, da dem i prinsippet har forfalsket service hefte. Forrige service på bremsevæske, olje og nivåkontroll er utført hos samme verksted/forhandler (over ett år siden) og det gjør meg litt nervøs i forhold til hva jeg skal tro på av det. Takker for all hjelp, og de svar som kan tilbydes! Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Mai 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2014 Kjøpt hos forhandler? Om forhandler har forfalsket et så enkelt som olje+filter skift, er ikke de til å stole på. Kan tenke meg det er mere ugler i mosen her. Ville hevet kjøpet umiddelbart! Sjekk med forbrukerrådet om kjøper ikke er villig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg