Tonny_B Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Var litt i tvil om jeg skulle starte denne tråden , men siden jeg ikke så noen andre Mini tråder her på prosjekt delen , så tenkte jeg at jeg måtte "kline til" . Jeg kjøpte mini'n sånn ca midt i fjor (sensommeren 2013) og var da storfornøyd med kjøpet. Det var gjort en god del med bilen før jeg satte meg i den , og det har blitt gjort en god del med den siden. Ting som var gjort da jeg kjøpte den : Under panser : *Remap: Otican Tuning. *Milltek eksos fra motor og bak. *GRS Intercooler. *17% Pulley *Kn Filter m heatshield. *GTT Fjærbein stag. Exteriør : *30mm Eibach fjører. *Ekstralys ved grill. *Brembo Bigbreake kit. *Led bremselys bakluke. Ting jeg har gjort med den til nå : Interiør : *Carbon kit på dørsider. *Carbon dash kit. *Carbon innstrument ringer. Eksteriør / Understell : *Carbon luftinntak panser. *Carbon dørhandtak *Carbon bensinlokk. *GP Front *GP Bakfanger (Monteres snart) *GP Vinge. *JCW Grill. *Coilovers. (Godkjent) *Sparco Assetto Gara 7/17 et 37 - 205/40 Framtidige planer : *Carbon dørhandtak bakluke. *Carbon ringer rundt lykter forran. *Carbon downtubes. *Carbon handbrekks handtak. *Carbon indikator surround (Blinklys skjerm) *JCW Recaro seter. Motormessig har jeg ikke de store planene . Er ganske så fornøyd med 200+ hk. Bilde slik den var da jeg kjøpte den : Motorrom: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonny_B Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Bilder slik den er i dag : Interiør : Eksteriør : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonny_B Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Glemte : Har også lyst å lakkere tak svart , eller oem grå , men usikker på hva jeg skal velge, derfor venter jeg litt med det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Tøffe Mini dette. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonny_B Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Tøffe Mini dette. Takk for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonny_B Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2014 Ny front montert :) GP front. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg