Individual Skrevet Juni 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2014 Har prøvd å lokalisere sikringen til den fabrikkmonterte Webastoen. Skal koble sammen ny fjernkontroll, og da må den ut og inn igjen. Har prøvd med noen sikringer det visstnok skal være, men virker ikke som de er noen av de rette... Noen som vet hvor den ligger? Eller om det må kodes på annen måte? Om det i hele tatt går an å koble til en ny fjernkontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2014 Da klarte jeg å kode fjernkontrollen via VCDS. Problemet er bare det at den klarer kun å slå Webastoen Av og ikke PÅ... Noen forslag om hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Var feil på fjernkontrollen jeg hadde fått. Fikk ny, kodet den i VCDS og nå fungerer alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiOls1 Skrevet November 29, 2017 Rapporter Share Skrevet November 29, 2017 Hei. Har du bilder/koblingsskjema på hvordan du koblet fjernstarten på webasto'en? Har selv bestilt meg Telestart-kit, men aner ikke hvordan det skal kobles, og måtte du koble opp egen ledning for å skru på viften i bilen?? Siter Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet November 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2017 Beklager, men jeg koblet kun til en ekstra fjernkontroll på min webasto... Den er ferdig montert fra fabrikk. http://studylib.net/doc/8079483/webasto-telestart-t91-t100-htm-installation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg