firelude Skrevet Juni 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2014 Hei folkens ! Min Astra 1.6 -01 mod vil ikke starte. Ved måling direkte på kontaktstykket til bensinpumpen var det ikke spenning. Er det en sikkring et sted som går direkte på bensinpumpen eller kanskje et rele...??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2014 Sjekk sikringsboksen din, den sitter på skrå ned til venstre for rakket. Er ei luke der du må ta helt ut ved og bøye inn kantene på den. Se over alle sikringene som sitter der, så er du sikker Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Heisann ! Har søkt igjennom alle sikringer i denne boksen - alt ok. Det er ikke spenning til koblingsstykket under bilen , mao helt dødt. Jeg avlastet bensintrykket på samlerøret i motorrommet - ikke noe trykk. Har blåst med trykkluft i motsatt retning av innløpet på bensinen - ikke resultat. Hva er de 2 releene til som sitter i motorrommet under et plastlokk ? De er fiolett på fargen...jeg undrer om det er startsperren som lager trøbbel , event kan jeg prøve en annen nøkkel....begynner å bli passe lei ja , pluggene er helt tørre. Motoren "går" på startgass , de forteller meg at noe er i allefall ok :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet September 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2014 Hei igjen , fremdeles ikke start...da er mitt spørsmål : er det noen som vet om Astra har en sikkerhetsbryter som skal kutte bensintilførsel ved rundkast og lignende ? Det er jo mange biler som har dette. Har Astra det ? Mjaaaa....det vil jeg tro...hvor sitter den ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 13, 2014 Rapporter Share Skrevet September 13, 2014 Det skal være et rele til bensinpumpa et sted. Sjekk dette(vet dessverre ikke hvor.) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg