weakzor Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Prøver igjen - Ønsker å kjøpe komplett interiør til Golf MK2. Helst GTi - Kan også være fra Golf 3, men da må det være fint!! :) -Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Vet om ett Synco da. Til sånne som ikke har todelt vindu. 90<model med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 5 dørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Pris på det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Ingen anelse. Kanskje gratis kanskje ikke. Må nesten høre med fyren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Gjør det! Jeg er veldig interessert i allefall! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Jeg bor på Østlandet, nærmere bestemt Gjøvik :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Gla i å kjøre langt? Ålesund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Hvis det er bra, så kjører jeg gjerne et stykke! Og hvis jeg i tillegg får en bra pris, så kjører jeg gjerne!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Skal gjøre mitt beste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Høres bra ut!Vet du hvordan det ser ut? Farge f.eks? :) -Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volk(swag)en Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Husker ikke helt desverre men striper tror jeg og har du 5 dørs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Jeg har 3-dørs, men jeg tror det skal gå fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Noe sånt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg