AlexU Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Isuzu D-max 2009 112 000km Problemet mitt startet med lyset "Check 4x4", da var jeg låst i 2w. Prøvde en prosedyre jeg fant på youtube som 0stillte dette problemet. Dette virket i noen dager, men når det kom tilbake var jeg låst i 4H. Har lest om at det kan være en actuator som styrer dette shift on the fly systemet. Har fått tak i dele nr: 8-97367959-0 ACTUAL; AXLE (4X4) TFR-03 Isuzu. Er det noen med erfaring som kan si at dette er riktig del og at det er denne som må byttes og er det vanskelig å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Hei.. Problemet ditt ligger nok i actuatoren som sitter bak på transferkassa. Det pleier å komme vann inn i denne også ryker den. Det er også ganske ofte at ledningsnette, eller mer nøyaktig en pinne i det stikket som irrer i stykker. Jeg vil si det er problemet i 9/10 tilfeller hvor det er feil på 4wd på isuzu Delenummret har jeg ikke foran meg nå, men kan skaffe det på jobben imårra, hvis du sender meg chassisnr på bilen din på PM! Den er SUPER enkel å bytte.. Kun 3stk skruer, lett å komme til.. Gjort på 5 minutter Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juni 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2014 Feil delenummer. Sendt deg PM Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg