nightking Skrevet Januar 27, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2021 10 timer siden, Svein Aase skrev: Tusen takk for svaret Nightking. Jeg har nå lagt nye kabler fram til railtrykket sensoren, utenom kabelbunten. Så nå er jagingen og alarmlyset borte. Så bra :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 Hei. Noen som har bilde eller tegning av hvordan multireim/viftereim skal tres på grand vitara 2.0td Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 30 minutter siden, Moida skrev: Hei. Noen som har bilde eller tegning av hvordan multireim/viftereim skal tres på grand vitara 2.0td Tenker du på RHW motor? Da er det slik: Moida reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 Rhw motor? Skjønner ikke heilt men kan se sånn tålig likt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 Men det bildet er vridd litt i forhold til åssen motoren sitter i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 Hvis du har en XL7 med fransk motor så er det slik det ser ut. Gi meg regnr eller noe så skal jeg sjekke hvilken motor du har Moida reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 Dl17076. Kan ikke så mye om denne bilen for har akkurat handlet den. Så etter ti mil røk den reima, regreim er byttet for to år siden og 60.000 km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 Tusen takk for raske svar sålangt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 8 minutter siden, Moida skrev: Tusen takk for raske svar sålangt Da er det riktig bildet som anvist. Du har en RHW motor. Kanskje det er litt vanskelig å se. Kan legge med ett annet: Rød strek er multireima mens blå strek er AC reima. Rød pil er selvstrammer som er fjørbelasta, mens blå pil er manuell strammer. Det var en kampanje fra Suzuki for noen år siden på å skifte ut øvre strammehjulet fra plast til stål. Pga havari. Hvis du har hatt multireim havari så kan du ha ett seriøst problem. Får håpe den ikke har tatt med regreima di i samme slengen! Moida reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 Ser hva jeg har gjort feil nå. Jeg har ikke åpnet den manuelle strammer. Jeg har kjørt med bilen etter at den multireima røyk så ikke redd for at registerreima er zkada Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 8 minutter siden, Moida skrev: Ser hva jeg har gjort feil nå. Jeg har ikke åpnet den manuelle strammer. Jeg har kjørt med bilen etter at den multireima røyk så ikke redd for at registerreima er zkada Så bra :) Enda godt det da. For har sett noen havarier pga multireim, å da kan du faktisk kaste motoren, for du får ikke åpna motoren, fordi dysene sitter fast :P Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 F1 det hadde vært surt men heldigvis ikke for min del. Men ikke rart jeg har følt reima har vært for liten når jeg har holdt på i mange timer idsg. Hjelper jo ikke å bare bruke det fjørbelasta strammehjulet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 4 minutter siden, Moida skrev: F1 det hadde vært surt men heldigvis ikke for min del. Men ikke rart jeg har følt reima har vært for liten når jeg har holdt på i mange timer idsg. Hjelper jo ikke å bare bruke det fjørbelasta strammehjulet Nei hvis du bytter reim så må du stort sett alltid løsne det nedre strammehjulet. :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 Men på det andre strammehjulet så er det bare å vri med en unntak nøkkel så snakker det seg og motsatt for å stramme?, det er så enkelt er det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moida Skrevet Februar 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2021 3 minutter siden, Moida skrev: Men på det andre strammehjulet så er det bare å vri med en unbrako nøkkel så slakker det seg og motsatt for å stramme?, det er så enkelt er det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg