Ruzle Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Jeg har lett etter litt info og bilder av denne, det gikk rett i vasken. Noen som har litt peiling, erfaring, eller som rett og slett vet om et sted der det står litt mere info i detaljer om denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ja jeg kjøpte den spelleren jeg den funker helt greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 gratulerer Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 hihi :) Den var faktisk ganske bra også ;) hihi nå gjenstår det bare 8 * 12" og en grei forsterker så er det smekkert :) Noen anbefalninger på billig forsterker som er bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 nei vet bare om dyre som er bra :D Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hihi :=) Driter i alle de 12" foreløpig.. Men skal smekke inn litt annet snax i hattehylla åsså kansje en dls ca50 =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg