Joakkkim Skrevet Juni 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2014 Hei! Hvordan finner jeg ut hvor mye lufttrykk jeg skal ha i sommerdekkene mine? Står ikke i instruksjonsboken, og heller ikke i døren.Dekkene er 215/40 r18Noen som vet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2014 Sjekk bensin lokket :) Bruker også å stå på bensinstasjonen :) De har en tabell ved trykk lufta Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakkkim Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2014 På bensin lokket står det vel lufttrykket som det skal være på originaldekkene Står det spesifikt hvor mye lufttrykk det er til alle dekk? Kan svinge innom bensinstasjonen i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg