Sendipendi Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 . Liksom en spiller er jo mye mindre, hvis jeg skal koble til suben... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Ser ut som dette er noe som funker http://www.ebay.com/itm/One-Din-Radio-CD-Refit-Panel-For-FIat-Install-Dash-Mount-Trim-Kit-Fascia-Bezel-/301155873849?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item461e49f439&vxp=mtr Sendipendi reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sendipendi Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Naiiis :D hmm, nå får jeg mest sansynlig nye linselykter til bilen om ikke så lenge så det blir jo drittfett, kanskje folk har noen forslag hvordan jeg kan få pimpet bilen litt opp? Evt setetrekk ellernoe? Tenker ikke å bruke så mye penger egentlig men må jo ha det litt gøy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Juli 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2014 Posta noen bilder?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sendipendi Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2014 Har ikke så mange bilder av bilen :o men her er ett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sendipendi Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2014 Jeg skal da selge min fine bravo for jeg har fått meg ny bil :D Den selges som den er bare med alufelger :) byttet dynamo, viftereim, starter osv. går som en kule :) så hvis det noen som syns dette er intr kontakt meg på pm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg