kongenavtys Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Hei, jeg skal nå kjøpe min første bil i en alder av 21 år og har med det litt spørsmål rundt finansiering. Den bilen jeg skal kjøpe koster nærmere 100,000,- og jeg har spart opp 50,000,- selv, noe som betyr at jeg er godt over halvparten på egenandel. Men hvilke banker er det jeg bør henvende meg til for å få lånt resten?Har sett litt på forbrukslån (sjekk link, kan få opp til 400,000,- kroner) blant annet og ser at man kan få penger uten å måtte si fra til banken om hva de brukes til. Men det er kanskje mer til sånne folk som tar opp lån til reiser etc.?Hvordan finansierte dere første bil? Bør jeg kanskje vente og heller ta en bil til 50,000,- nå og så kjøpe en dyrere på sikt?Har for øvrig fast inntekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 IKKE TA OPP FORBRUKSLÅN! Jeg vil anbefale deg å ikke ta lån hvis det er likegyldig hvilken bil du kjører rundt i.Hvis du vil ha en bestemt bil, og ikke har noe problem å betale på den hver mnd. er det bare en vurderingssak.For å få lån kan du dra til banken din, eller ta kontakt med Santander, AS Financiering ol.Det er best å låne i banken, men absolutt lettest hos Santander etc.Det er også stort sett begrensningen på hvor gammel bilen er. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg