slettå Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Hei. Eg og ein kompis skal ta ein kjøretur til Sverige i helga. Me skal innom så mange bilstereo butikkar som selgar merke Hertz som mulig. Problemet er att me slite med å finna butikkar som selgar det i Sverige. Me har funnet ut att BRL har hertz, så me jobbe med å finna ut kor dei har butikker. Men vist nokon veit om nokon andre butikkar i Sverige som selgar hertz så sette me utroleg stor pris på all hjelp (setter stor pris på om du har adresse og). Om du vet om ein bilstereo butikk, men er usikkar om dei har hertz så må du bare skriva dei og så finne me det ut. Samme kor liten butikken er eller kor den liggar, kjøre sverige fra topp til botn om så :P Tusen takk for all hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elutstyr Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Hva med å høre med noen norske forhandlere først? Hvis dere er to er det sikkert grunnlag for å få noen rabatter. I tillegg er det noe som heter garanti. Sett bort fra England, så har Norge verdens beste reklamasjonsordning med 5 års reklamasjonsfrist. Det er summen under streken som teller, å kjøre Sverige på kryss og tvers er ikke gratis det heller :-) Siter Våre produkter kan kjøpes i vår nettbutikk eller hos en forhandler nær deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Legg heller inn en bestilling hos han elutstyr.no. Han har flere sider med hertz produkter. Skriv opp en handle liste, ta kontakt med butikken (elutstyr.no) så fikser han sikkert en god pris på det du/dere ønsker ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juni 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2014 Hei. Eg å ain kompis ska ta ain kjøretur te Sverige i helgå. Me ska innom så mange bilstereo butikker som selger merke Hertz som mulig. Probleme e att me slide me å finna butikker som selger de i Sverige. Me he fonne ud att BRL he hertz, så me jobbe me å finna ud kor di he butikker. Men vist nogen vet om nogen andre butikker i Sverige som selger hertz så sette me utrolig stor pris på all hjelp (setter stor pris på om du har adresse og). Om du vet om ain bilstereo butikk, men e usikker om di he hertz så må du bare skriva di og så finne me de ud samme kor liten butikken e eller kor an ligge, kjøre sverige fra topp te bunn om så :P Tusen takk for all hjelp Glemte du å lese forumreglene .. ? C&P: Språk: Du kan skrive på følgende språk: Bokmål/nynorsk Svensk Dansk Engelsk Andre språkformer vil føre til at tråd/innlegg blir slettet. Dette gjelder også sms-språk. http://www.bilforumet.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules Actros 8x8 reagerte på dette 1 Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2014 Glemte du å lese forumreglene .. ? C&P: Språk: Du kan skrive på følgende språk: Bokmål/nynorsk Svensk Dansk Engelsk Andre språkformer vil føre til at tråd/innlegg blir slettet. Dette gjelder også sms-språk. http://www.bilforumet.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules Ein takk til EaglePilot. Eg tok meg litt tid til å redigere litt på det første innlegget. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2014 Det lønner seg ikke å kjøpe slikt i sverige, så jeg ser ikke helt vitsen med det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg