Lars Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Jeg blir nesten alltid kjørt til og fra fest av den enkle grunn at jeg ikke har lappen. Og når jeg sitter på og er beruset så tenker jeg ofte på hvor gale det egentlig kunne gått visst jeg hadde kjørt den bilen selv. Går helt i surr for meg og jeg greier ikke å fokusere på veien i det hele tatt. Og visst jeg ikke greier det når jeg er passasjer så greier jeg det heller ikke visst jeg skulle kjørt. Har sett vrak etter ulykker der f.eks farten ikke har vært så betydelig stor , men bilen er krøllet så saftig. Det skremmer meg og det tror jeg er en tanke som alltid vil streife meg når jeg drikker. Bil og alkohol hører ikke sammen! Kondolerer til Marthe,familie og alle som har blitt rammet av denne tragedien! MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by solid Noen sier at fylla har skylla.. Men da sier jeg(og andre :P): Hvem har skylla for fylla? Arcus, en bonde på bygda eller en smugler :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by rfPolo fæl sak det derre. bestekompisen min sin dame:( skulle ønske at folk lærte en gang.. Kondolerer på det sterkeste. Å miste en man er glad i er det verste som fins. Feller en tåre her jeg sitter. Mvh Simon Aldra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 jævla promillekjørere...:mad: klarer de faen ikke å kjøre edru?? såpass burde man tenke ass...:mad: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by CrZy_T Litt leit hvis man faktisk må kjøre til festen. då må du gi fra deg nøkkelen eller noe, hvis du ikkje e i stand til å la bilen stå.. eg har kjørt både bil og moped til fest, men har aldri kjørt de hjem igjen.. hadde heller gått en mil og latt bilen stå der enn å kjørt den.. de som bor så dårlig til at kollektivtrafikk ikkje eksisterer, får kjøpe seg en passe stor stasjonsvogn eller kanskje en caravelle, og ta med seg madrass og sove i bilen då.. tenk på de det går utover, drit i deg sjøl.. edit: syns forresten det blir feil å si kondolerer, når hun ikkje e død.. selv om det e jævli trist Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Noe jeg ikke skjønner er dette: "Fyllekjøreren som meide ned Marthe, lå en stund i sengen ved siden av henne på sykehuset." Hvordan i alle dager kan man gjøre noe sånt? Skal foreldrene sitte der ved siden av datteren som ligger i koma, og han som er ansvarlig? Kjøring i beruset tilstand er bare idiotisk uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Nismo Noe jeg ikke skjønner er dette: "Fyllekjøreren som meide ned Marthe, lå en stund i sengen ved siden av henne på sykehuset." Hvordan i alle dager kan man gjøre noe sånt? Skal foreldrene sitte der ved siden av datteren som ligger i koma, og han som er ansvarlig? Kjøring i beruset tilstand er bare idiotisk uansett. Ja. Kjørte faktisk atv i "beruset" tilstand i dag, så bør ikke snakke, en box cider så rett ut på privat vei akse opp til 30mph og tilbake.. hehe, kunne vært verre da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 dobbelpost, beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by LoCDoG då må du gi fra deg nøkkelen eller noe, hvis du ikkje e i stand til å la bilen stå.. eg har kjørt både bil og moped til fest, men har aldri kjørt de hjem igjen.. hadde heller gått en mil og latt bilen stå der enn å kjørt den.. Poenget her var å kjøre igjen litt for tidlig, ikke kjøre i fylla. Sove i bilen er ikke behaglig. Slutter man å drikke kl. 3 legger seg i bilen kl. 4-5 .. da er man våken lenge før kl. 12. Veldig kjedelig og sitte i en bil og tømme batteriet mens man hører på radio/cd. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Helt sinnssykt at noe slikt kan skje! Det er en sinnssyk verden vi lever i! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 for de som måtte lure fakta om alkohol Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg