Gå til innhold

Promillekjører nr.2 meide Marthe (17)

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Det finnes forskjellige fyllekjørere da:

1-) De som hiver innpå 12 pils og 5 shots, skal være tøff og kjøre på neste fest med 1.5 i promille.

2-) De som kun tar en eller to halvlitere og føler seg i OK tilstand til å dra hjem med bilen etter 3-4 timer.

3-) De som kjører på jobb/hjem dagen derpå med en svak bakfull-promille på 0.2 osv...

Jeg mener at disse ikke kan sammenlignes, og de fleste skjønner vel hva loven egentlig skal rakke ned på.

Selv er jeg 100% fast på 'dont drink and drive'.

Selv om jeg kanskje har kommet over punkt 3 noen ganger :(

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TommyTott

Så det jeg prøver å si er at man ikke skal drikke så mye at "man ikke tenker klart i fylla"

Jeg har altid klart og holde meg unna bil, og har aldri hatt problemer med dette.. men folk har forskjellige terskler,

personlig ville jeg aldri kjørt i fylla, siden jeg kjører som en idiot i edru tilstand :P

Jeg skjønner ikke hvorfor de tar sjansen med sitt eget og andres liv, men jeg kan skjønne at det er frustrerende og ikke ha noen annen måte og komme seg hjem på enn bil når man bor utenfor byer..

Jeg har 2 fettere i "bygde" norge og de synes fyllekjøring er greit, seff ikke i fullstendig drita tilstand, men når man begynner og komme ned så er det "greit" for dem, siden det er så få biler på veiene, og kollektivtrafikk eksisterer jo ikke..

De mener at det er eneste mulighet for og ha et greit uteliv der.. alle kan da ikke overnatte :P

Men personlig vil jeg ALDRI fyllekjøre.. har nok denne sperren dere prater om, selv om jeg tviler på at sperren funker til alle tider..

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kamerat av meg kleisa nettop 200SX'en sin i en fjellvegg... i fylla selfølgelig...

surt å miste bilen da.. menne.. når en er så dum og kjører.. med over 2 i promille.. så fikk en nesten som fortjent... bare bra han ikke kræsja med en annen bil, bare en fjellvegg

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhhhh... Hvis man skal på en fest, så kjører du ikke bil selv!!!!!! Da sitter du heller på med noen andre som kan kjøre deg til og fra!! Hvis dette ikke er mulig på noen måte så kjører du til og så sover du i bilen(så kjøper du deg en sånn tester) !!! Du kjører ikke hjem i fylla bare fordi det ikke er noen busser som går der og da!!!! Da blir du heller hjemme og surfer på Forumet!!!!!!

Utrolig synd med Jenta:( Kondolerer....

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RusH

mye enklere og, så slipper man å ta taxi hjem fra fest

Og her ser man hvorfor du mista førerkortet.

TULLING!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier at fylla har skylla.. Men da sier jeg(og andre :P): Hvem har skylla for fylla? Jo, DEG!

Fyllekjøring er og blir idiotisk.

Men EN pils på f.eks stranda, eller grilling eller fotballkamp, så kjøre hjem burde vært lov. Ærlig talt, om noen blir dritings av en pils. så burde ikke den personen få lov til å drikke alkohol.

OFF TOPIC: La oss si jeg drikker 12 0.33 pils en kveld, så skal jeg kjøre hjem dagen/kvelden etter, går dette? Hva vil jeg blåse om jeg blir stoppa? Hvor lenge etter kan jeg kjøre? Dette er ting jeg lurer på, så jeg slepper å drite meg ut.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RusH

du skal alltid forholde deg til 12 timers regelen

luringen.. du har sikkert ikke blitt tatt, men bare lagd litt baluba her angående fyllekjøring... du burde hvertfall sjekke ut moppe tråden din og komme deg ut av denne tråden her. Du har ikke respekt for ting som skjedde..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider