Tiller Skrevet Juni 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2014 Har en 99mod 306 1.6L Ved normal kjøring i 70-80km er temperaturen rundt "normal" 90 grader. Men på motorvei med høyere fart stiger tempen opp mot 100-110 grader. Kjører jeg sakte igjen eller bare lar bilen trille roer den seg ned. Lar jeg den stå på tomgang tikker den opp igjen, Kjølevifta slår ikke inn før den er veldig varm (110grader) Jeg har koblet den ut så den går hele tiden, men det er ikke noe forskjell. Hva kan være problemet? -Har byttet radiator + kjøleveske -Byttet termostat Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2014 Sliten vannpumpe for eksempel. Delvis tett radiator o.l Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2014 Har nå byttet sensoren som gir signal til instrumentet, men ingen forskjell... Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2014 Sliten vannpumpe for eksempel. Delvis tett radiator o.l Har byttet radiator. Skrudde opp lufteskruen på slangen til torpedoveggen, kommer en stråle som styrken følger turtaller. (Lavt turtall = liten stråle. Høyt turtall=stor stråle) Så da burde mann kunne utelukke vannpumpa? Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg