toalettpapir Skrevet Juni 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2014 Hei, Jeg har en Citroen DS3, 2012 modell som hadde problemer med at høytaleren skurret under avspilling av musikk + at cd spilleren spyttet ut cd'r. Tok med bilen idag til verkstedet hos Auto Elite Oslo AS, som representerer blant annet Citroen. Fikk plutselig beskjed om at jeg må betale 5500 kr for utskiftning av cd spiller og sjekk av bakhøytalere, dette til tross for at jeg har nybilgaranti. Ut i fra tidligere erfaringer hos andre merkeverksteder så skal dette gå på garanti og reklamasjon (høytalere). Vedkommende hos Auto Elite Oslo AS sa at de hadde allerede trukket x antall kroner i avslag fordi jeg har nybilgaranti, men dette finner jeg meg ikke i. Har noen opplevd noe lignende før? trenger i så fall et par innslag på hvordan jeg bør gå frem når jeg skal hente bilen imorgen. Setter pris på alle tilbakemeldinger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juni 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2014 Det er (burde iallefall være) en selfølge at du ikke betaler ett øre for dette! Kontakt F O R B R U K E R R Å D E T ... http://www.forbrukerradet.no/forside/kontakt-oss toalettpapir reagerte på dette 1 Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toalettpapir Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2014 takk for svar! planlegger å gjøre det hvis de ikke trekker tilbake fakturaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2014 Ifølge tabellen til norske bilimportører dekkes radio/lydanlegg/skjerm av nybilgarantien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg