yamahamm Skrevet Juni 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2014 Hei. Noen som vet hvor man får tak i resevehjulsholder til sharan 2005model? Er den typen der en vaier trekker hjulen opp under bilen, Den originale gikk til fans nå når jeg hadde hjulet nede for første gang for å fikse hjulet (ser ut som den aldri har vært nede pga all rusten som var på hjulet) Og om noen eventuelt hvet hva delen heter på tysk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2014 ingen? Dem skulle ha 3405kr på sulland i narvik så ser det som ganske uaktuelt å handle den der da jeg syns det var en horibel høy pris for den delen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2014 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet September 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 Kjøpte på ford i salangen til 1700kr, samme del på sharan, galaxy osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1w Skrevet September 16, 2014 Rapporter Share Skrevet September 16, 2014 Kanskje du kan fikse den selv...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet September 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2014 Ja hadde det vert samme problem som på den filmen så hadde jeg fixet den. Men på min så er tannhjulene ødelagt, di er av plast så det er ikke så rart. Lurer virkelig på hva dem gjorde på skolen disse ingenørene som fant opp denne saken her.. dem har antagentlig betalt eller su** seg til gode karakterer jorg1w reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg