ladda_på Skrevet Juni 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2014 Har en Mazda 323f (1,5 16v 98mod) som fusker under pådrag og motbakker.. holder jeg jevn gass og kjører ned eller rett fram, kjenner jeg ikke noe til det. virker som falsk luft, men finner ikke noe antydning til det... bytta plugger da jeg kjøpte bilen, men blei ikke bedre.. den har bare rulla 134 000km. Lukter også litt "råtne egg" noen ganger. og da tenkte jeg på coil. men vil ikke kjøpe dette før jeg vet noe mer... Luftmengdemåler har jeg koblet ut når bilen går, og da dør den nesten ut, så den skal virke... Trenger virkelig hjelp her... Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bramad89 Skrevet Juli 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2014 hei. sjekka du om noen av pluggene var drukna i olje? prøv å bytt toppdekselpakning hvis du ser tegn til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2014 Nei dem hadde ikke andytning til olje. ikke svetter den engang.... Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet August 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 står fremdeles på bar bakke her.. har bytta noen vakum slanger og gass sensor føleren... lukter litt bensin når jeg ruser bilen mye, kan det være en ventil? smeller også litt i eksos når jeg ruser, ettertenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg