Jesper1201 Skrevet Juni 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2014 Har kjøpt overnevnt spiller, her er det tydeligvis muligheter for navigasjon. Noen som vet hvordan jeg får den til å fungere?Trykker jeg på navi i menyen står det bare "no navi.."Lik denne; http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=16157&katid=1204&id= Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2014 Er vel slik at hvis du har garmin gps på iphone/ipod, så kan du bruke den via spilleren. Så med en jailbreaket iphone, så er jo dette genialt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2014 Aha :)Da får det heller bli med den eksterne Garmin GPS'n jeg har :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg