ToyotaCelica97 Skrevet Juni 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2014 Hei. For et par uker siden kjøpte jeg nye dekk og fikk bilforhandleren til å skifte for meg. Forrige uke var jeg innom for å klage da det var ulyder og et dekk som var flatt for andre gang siden kjøpet og bytte. De fikset det som var å fikse, sendte meg av gårde i tro om at alt var ok. I dag kjørte jeg i 80 på landevei da det ene dekket valgte å hoppe av, og slipte ned diverse under bilen. Hva gjør jeg nå? Naf kom å hjalp, tok èn mutter fra hvert dekk og festet på det som hadde falt av, da alle fra det dekket var forsvunnet under turen. Jeg har gjensidige delkasko, dette er min første bil, kjører ellers rolig så dette kan neppe være min feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2014 Delkasko dekker ikke skader på egen bil som er selvpåført.Hjulet datt av fordi hjulboltene ikke var blitt etterstrammet etter 30-50km. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaCelica97 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2014 Burde ikke ei uerfaren jente på 18 få beskjed om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2014 Jo, absolutt. Trodde alle dekk forhandlere ga beskjed om dette når bilen ble utlevert igjen jeg.Du kan jo ta en telefon til de du var hos, men kommer neppe noen vei dessverre da det er eier/fører's ansvar. ForsikringsDude reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2014 Ta en titt på kvitteringen det pleier og stå der med store bokstaver. ForsikringsDude reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg