Audi4lifee Skrevet Juni 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2014 Har senket passaten min men ingen verksted får justert spissinga pga de sier bilen er mye senket? Noen som har erfaring fra det som kan si hvor jeg kan kjøre bilen så de får justert for meg? Merke verksted kanskje? Takk for svar! Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizmo Skrevet Juni 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2014 Er det justerbart? Har du slakk i bærearmene nede? Jeg måtte heve min "litt" + at jeg måtte skifte bærearmene nede for så vidt å få den gjennom. Du kan ikke unngå røde tall på camber ved senking Siter http://www.kontrastforum.org Et allsidig forum (uten bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2014 Nei den er ikke justerbar. Ingen slakk I bærearmene.. kanskje litt men da er det svært lite Rattet mitt er helt skjev når jeg kjører rett fram og ingen verksted har klart å hjelpe meg :/ Vet ikke hvor jeg skal gå... Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg