Gå til innhold

Stereo etc. GV 2007

Ranger emnet

Champ3346

Anbefalte innlegg

vurderer å bytte til annen spiller da den orginale på min GV 2007 modell er latterlig elendig skjerm på etc.

se info under.

Vil rattfunskjonene og alt annet fungere slik det skal? hvis jeg trenger noe ekstra vennligst hjelp med med å si hva jeg trenger, event legg et svar med link til hva jeg trenger så jeg kan finne det. og gjerne en beskrivelse hvis det er noe spesielt jeg må gjøre. på forhånd takk

Jeg lurer på denne:

183f3c02-2745-46af-854a-e04674c6c414.jpg

med følgende info:

Produkttype DVD-receiver Beregnet til Kjøretøy

System

Produktformfaktor Enhet i instrumentbordet Utførelse Double-DIN Funksjoner LCD display, radiokanalvelger, digital spiller, forsterker, DVD-spiller Medieinnholdskilde CD, DVD, USB-vert Støttede digitallydstandarder WMA, AAC, MP3 Støttede digitallydstandarder DivX, MPEG-1, MPEG-2, XviD, MPEG-4, WMV, H.264 Digitalfotostandardstøtte JPEG Bluetooth-funksjoner Lydstrømming, håndfrioppringing Egenskaper Bakoverrettet kamerakapasitet, MirrorLink-teknologi, iPod/iPhone-kompatibel, MIXTRAX-teknologi, AppRadio-modus, Advanced Sound Retriever, Android-kompatibel

Skjerm

Type LCD-skjerm Teknologi TFT aktiv matrise Diagonal størrelse 6.1" Bildets sideforhold 16:9 Berøringsskjerm Ja Analogvideoformat NTSC, PAL, SECAM Egenskaper Berøringsskjerm

Radio

Type - DAB/DAB+/AM/FM Totalt antall forhåndsinnstilte stasjoner 24

DVD

Type - integrert del av instrumentbordet Media Format NTSC, SECAM, PAL

Forsterker

Maks utgangseffekt / antall kanaler 50 watt x 4

Overgang

Type Aktiv primærfokus

Equalizer

Type Digital grafikk Antall equalizerbånd 8 bånd Egenskaper Lydstyrkekontroll

Diverse

Tilleggsutstyr inkludert Mikrofon

Tilkoblinger

Koplingstype 3 x lydutgang ( RCA phono x 2 ) - bak
Kompositt video/lyd-inngang ( minijack 3,5 mm ) - bak
Kompositt videoutgang ( RCA phono ) - bak
USB ( 4 pin USB Type A ) - bak
Kompositt video/lyd-inngang ( RCA phono x 3 ) - bak
Kamerakontakt ( RCA phono ) - bak
RGB-inngang - bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha ISO kontakt fra org. kontakta i bilen for å få spillern til å virke. Og nei rattbrytere vil ikke virke. Du må ha rattadapter, Du får kjøpt rattadapter hos RSA BIL. De selger også en radio ramme slik at du får plass til den. Montert MANGE dobbeldin spillere i disse bilene. Men for det meste keenwood. Enkelt jobb

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

De ISO kontaktene, er det bare plug & play? rett å slett bare en overgang?

Det rattadapteret, er det noe som er enkelt å montere uten at man må være ekspert? må man demontere mye får å komme til? eller kan man koble til rattadapteret inne bak spilleren , eller må man fikle med ledningene i rattet?

Den rammen du snakker om, får vel kjøpt den andre steder også?

Har du noen link til ekstraproduktene du snakker om?

Er ganske fersk på dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber hos hovedimporttøren av suzuki, RSA og vet bare at du får dette hos oss.

ISO kontakter er plug and play. Det er også radiadaptern. Det er en liten boks du kobler sammen med iso kontakta. stikk innom en suzuki forhandler, så hjelper de deg! Hvor holder du til ilandet?

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider