Hoffis Skrevet Juli 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2014 (endret) Litt fakta om bilen:- Audi a4 b6 Sedan. - 1.8 Turbo Quattro.Utstyr; - 2 sonet klima.- Avtagbart hengerfeste- Concert anlegg.- 6 trinns manuell.- Bi-xenon. - Ettermontert AUX :s Planer;- Montere og godkjenne coilovers. (gjort)- Led i park å spredere. ( gjort)- Åpent luftfilter kit. (gjort) - Bytte alt av høyttalere, og kjøpe ordentlig basser. - S-line interiør fra b7.- S-line ratt og girkule fra b7.- Bytte ut beskyttelsesplate med ordentlig skidplate. - 19" vinterhjul. - Nye lister nederst på dørene.- Big brake kit rundtom. - Miltek eksos og cat deleter. - Chip. - Muligens større turbo. - Muligens større IC. Lista blir nok bare lenger å lenger Tar imot all kritikk med takk, både positiv og negativ! Før senk; Etter senk; Endret Juli 1, 2014 av Hoffis yamahamm og Quattro73 reagerte på dette 2 Siter Volvo 940 turbo. [solgt]Audi a4, '03, quattro, sedan. [brukis] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoffis Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2014 Da er basskasse handla inn! Skal få litt hjelp til monteringa da jeg ikke har så fryktelig mye peiling på bilstereo.. Men tenkte jeg skulle dra hovedstrøm og signal ifra forsterkeren som sitter i hattehylla så jeg slipper å dra det igjennom hele bilen. Tar nok en del bilder å sånt under veis i tilfelle det er noen flere som skal gjøre det samme. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4045&katid=30&id= Siter Volvo 940 turbo. [solgt]Audi a4, '03, quattro, sedan. [brukis] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg