acoupe Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 hei ! Jeg har lyst til å få ordna til hvite instrumenter i audi coupeen min. Men hvordan skal jeg gjøre det ? Trenger all hjelp jeg kan få ! All hjelp mottas med takk :D mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kjøp instrumenter fra en audi s2, de passer rett inn.. hender det står noen til salgs er bare å følge med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 var ute etter kvite instrumentskiver til caben min e å... gå inn på http://www.deltagfx.com der får du kjøpt kvite skiver som du setter utpå di gamle...da slepp du å etterjustere nålene... ca 700 spenn trur eg d var... viss du vill ha kvite skiver til oljetrykk, oljetemp og voltmeteret får du det og... komplett pakke for ca ein tusenlapp... Siter ThEo4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg