skrollan Skrevet Juli 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2014 Heisann Jeg har akkurat kjøpt meg en Civic 1.8 V-tec hatchback 2006 mod og har noen enkle spørsmål rundt mitt nye kjøp. Først og fremst, ser det er ryggesensor montert, noen som vet hvordan man skrur den på? For det andre, lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i orginale 18" civic felger? Håper noen kan hjelpe meg med dette på forhånd, takk for svar - Skrollan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WongDiesel Skrevet November 25, 2014 Rapporter Share Skrevet November 25, 2014 Det er normalt en egen knapp til ryggesensorer for aktivering/deaktivering, men hvis det er ettermontert utstyr kan det hende at de bare er aktive hele tiden. Originale felger er det nok bare Honda merkeforhandlere som selger. Hvis du har uoriginale felger på ett av settene, bør du sjekke hva slags type muttere du har sånn at det ikke blir blandet(boltene kan bli skadet av å bruke feil hjulmuttere) Originale Honda felger bruker standard u-kon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg