Henree Skrevet Juli 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2014 Oppunder dashboardet/hanskerommet på passasjersiden er det en liten "plate". Denne er festet med to klips / mutterer laget av plast. Jeg mangler en av disse. Noen som har varenummer for en slik? Se bilde for eksempel på den ene jeg allerede har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2014 Har du prøvd hos ford-forhandler? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henree Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2014 Nei jeg har ikke det. Det er søndag og ingen i min by har åpent. I de fleste tilfeller kan man bestille slike smådeler mye rimeligere via internettt. Bare man har korrekt varenummer eller finner korrekt vare da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2014 Selv om du bestiller nå ikveld så blir de nok ikke sendt før imorgen uansett. Da er det mye raskere å dra innom en Ford forhandler. Slike klips er nok "universale", at flere Ford modeller har slike klips. Så dem har nok på lager, evt så får du de dagen etter om du bestiller de tidlig via Ford forhandler. Og ja, du sparer nok 2-3kr per klips om du kjøper på nettet, men er det verdt det? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2014 Som TKarlsen sier, du sparer minimalt pr. klips og i tillegg må du legge på frakt, så du tjener nok på å heller kjøpe det hos en Ford forhandler ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg